Marvel’s Avengers Beta (Demo) İzlenimleri

Crystal Dynamics’in yakında çıkacak olan Avengers oyununun “beta” (Oku; demosu) hafta sonu herkesin oynaması için açıktı, ben de Hulk olarak içeri girdim ve biraz zaman harcadım, Iron-Man olarak uçarak, Siyah gibi kıç tekmeleyerek. Dul ve genellikle mümkün olduğunca sinir bozucu Kamala Khan olarak oynamaktan kaçınıyor. Avengers’ın çıkmasına bir aydan daha kısa bir süre kala bu demo, Marvel’s Spider-Man ve Arkham oyunlarına dayanabilecek harika bir yeni süper kahraman oyunu alıp alamayacağımızı görme şansımız.

Açıkçası, bu tam bir inceleme değil. Muhtemelen oyun çıktığında hala anlatacağım, bu yüzden şimdilik bunlar benim demodaki kısa, başıboş düşüncelerim. Crystal Dynamics ve Square Enix’in kredisine göre, kontrol edilebilecek çok sayıda içerik var.

Görsel olarak, en azından teknik anlamda sorun değil. Dokularda ve karakter modellerinde bol miktarda detay var. Ancak gerçek sanat tarzı açısından bu, hayal edilebilecek en genel saçmalıklardan bazıları. İç mekanlar, aklınıza gelebilecek en açık gri koridorlar ve odalardır. Dış mekanlar biraz daha heyecan verici, çünkü biraz sessiz renk sıçraması yaşıyorsunuz, ancak bu, tokatlanmanın yumruklanmaya tercih edildiğini söylemek gibi. Yani, evet, bu doğru, ama tokatlanmamayı veya yumruklanmamayı tercih edersiniz. Beta’daki neredeyse her konum anında unutulabilir bir his veriyor. Bunu oyunla birleştirin ve sonuç, her şeyi bir arada unutulabilir bir karmaşa haline getiren bir oyun.

Sonra İntikamcılar var. Dünyanın En Güçlü Kahramanları, daha çok Dünyanın En İyi Kahramanları gibi görünüyor. Muhtemelen Robert Downey JR, Chris Evans ve oyuncu kadrosunun geri kalanının lisansını almanın muazzam maliyetlerini ödemeye isteksiz olan Crystal Dynamics, benzin istasyonunda satışa sunulan 2 sterlinlik oyuncağı seçmiş görünüyor. Captain America, birinin üvey babasına benziyor. Black Widow, garip bir şekilde X-Files’daki Scully’ye benziyor. Dürüst olmak gerekirse, Kaptan US, Thar, Black Spider Lady ve Incredible Angry Man gibi bir markette bulacağınız Çin soygunu oyuncaklarına gerçekten benziyorlar. Crystal Dynamics’in savunmasında, Rocksteady’nin Batman versiyonuna sahip olduğu gibi, bu klasik karakterlere kendi dönüşlerini yapmalarına hazırım, ama bunlar sadece… yanlış görünüyor.

Crystal Dynamics, ne yapabileceklerini temsil ederken bir oyunda tüm Yenilmezlere sahip olmakla nasıl başa çıkılacağını bilmiyor gibi görünmüyor, bu da benim inek beynimi rahatsız eden birçok bağlantımız olmadığı anlamına geliyor. Thor’un birkaç kez insanlara saldırmak zorunda kalması yeterince tuhaf, ama Hulk’un bir salağı kalkanla yok edememesi daha da garip. Black Widow’un doğrudan yakın dövüşte öfkeli yeşil canavar kadar etkili olması daha da çılgın. Belli ki daha önce buna benzer şeyler yaşadık. Marvel’s Spider-Man, süper güçlü Spidey’in tonunun azaltılmasıyla iyi bir yeni örnek, böylece temel haydutlar hala hafif bir tehdit olabilir. Ama tutarlı.

Beta ile geçirdiğim zamana bağlı olarak, Marvel’s Avengers düz bir aksiyon oyunudur, yani oyunun% 90’ı bir şeyleri yumruklamayı içerir. Savaş mekanik olarak iyidir, hafif ve ağır saldırıları bazı temel kombolarla karıştırır ve kalkanlarla başa çıkmak için yüklü ağır bir saldırıdır, ancak bu saldırının ne kadar zaman alacağı on yıllarla ölçülür. Betadaki dört karakter arasında da iyi bir çeşitlilik var. Hulk düşmanları yakalayıp yere çarpabilir, Iron Man birkaç menzilli silah arasında geçiş yapabilir ve hatta Marşı çok anımsatan bir kontrol sistemi kullanarak uçabilir . Her kahramanın kendi yetenek ağacı var, bu yüzden oynamak oldukça güzel, ancak oldukça hızlı seviye atlasanız da uzun ömürlülüğünden emin değilim.

Çatışmanın parçalandığı yer… eh, başka her yer, gerçekten. Birincisi, hareket bulanıklığı ve kamera sarsıntısı saçma bir şekilde abartılıyor ve yine de bir şekilde bir düşmanı tokatlamak hala etkisiz geliyor. Yenilmezler olarak oynamaktan bahsederken her ikisi de hayati önem taşıyan pek fazla etki ve güç duygusu yok. Daha büyük dövüşlerde, bulanıklık, sarsıntı ve engelleme ve kaçma arasındaki parçacık efektleri, düşman göstergelerini veya animasyonlarını göremediğiniz için işe yaramaz hale gelir. Yani sadece düğmeleri kırarsınız. Ve bu kadar. Bunu umursamıyorum çünkü iyi bir düğme ezici katartik olabilir, ancak bu durumda sunumun güçlü olması gerekir ve bu öyle değildir.

Her kahraman en azından rahatsız edici derecede uzun bekleme sürelerine bağlı bazı yarı havalı özel hareketler elde eder. Örneğin Hulk, kullanımı oldukça harika hissettiren devasa bir gök gürültüsü saldırısına sahiptir. Iron Man, Uni Beam’e sahiptir ve Hulkbuster zırhını da çağırabilir, ancak onu kontrol etmek bir boğayı tüy kullanarak güdüyor gibi hissettirir.

Herhangi bir kooperatife özgü hareket yok gibi görünüyor, bu da oyunun görevlerin üstesinden gelmek için diğer üç oyuncuyu bir araya getirmeye odaklandığı düşünüldüğünde boşa harcanmış bir fırsat gibi geliyor. Aslında, arkadaşları iyileştirmek ya da güçlendirmek gibi herhangi bir ortak çalışma mekaniği yok gibi görünüyor.

Görev tasarımı da aynı derecede kasvetli, küçük bir alanda durmak gibi bir parlaklığa sahip, böylece bir metre doldurulabilir veya bir sonraki odaya geçmeden önce bir odadaki tüm düşmanları yok edebilir. Bazen görevler, düşman odalarında savaşmayı VE küçük bir alanda durmayı içerebilir. Bunun arasında, son derece basit seviye tasarım ve sade estetik, hiçbir ayırt edici görev olmadan sona eriyor.

Daha büyük dış alanlarda, tümü tamamlanması gereken bir angarya olan bazı bonus hedefler var. Bunun dışında, savaşmak için daha fazla düşmanla dolu, her zaman yaptığınız gibi sadece boş alan.

Ve sonra ganimet var. Hepimiz aşk ganimeti yaptığımı biliyoruz, bu yüzden kahramanlarım için yeni ganimetler toplamanın bu Avengers saçmalığının en büyük kurtarıcı lütfu olacağını umuyordum. Ama hayır. İster lisans nedeniyle ister sadece oyunun nasıl para kazanılacağı yüzünden bilmiyorum ama aldığınız ganimet karakterinizin görünümünü değiştirmiyor. Bu, size bir avantaj sağlayabilecek ve genel güç seviyenizi artırabilecek bir dizi sayıdan başka bir şey değildir. Belki de tam oyunda, en azından farklı yapıları denemenize izin verecek kadar çeşitlilik olabilir, ancak beta sürümünde kendimi robot olarak menüye girerken ve “en iyiyi donat” düğmesine bastığımda buldum. Karakterimde önemli veya ilginç değişiklikler yaptığımı hiç hissetmedim.

Oyunda ganimetin mantıklı olması için bir yol bulma çabası da yok. Cehennem neden milyarder teknoloji dahisi Tony Stark, yerde yatarken kendisinden daha iyi ekipman buluyor? Ve Hulk’un ganimeti tam anlamıyla yeni bir omurga ve kol kasları, bu yüzden bu çok garip.

Karakterinizi değiştirmenin tek yolu, para kazanmanın devreye girdiği yeni dış görünümleri donatmaktır. Yeni deriler satın alabileceğiniz bir pazar var ve şu ana kadar onları yalnızca gerçek parayla elde edebiliyormuşsunuz gibi görünüyor. Her kahramanın ayrıca kilidi açılabilir görünümlere sahip bir çeşit savaş geçişi vardır, ancak bunları oyun içi zorlukları tamamlayarak elde edebilirsiniz, ancak kazanabileceğiniz miktar sınırlıdır. Endişe verici bir şekilde, savaş geçitlerinde bir yığın fazladan alan var, bu yüzden orada bir tür ücretli içeriğin görünmesini bekliyorum.

Doğrusu, mikrotransaktrionların dahil edilmesi konusunda açık sözlü davrandılar. Bu, nakit üretmek için sürekli olarak sunulan yeni güncellemelerin ve görünümlerin olduğu başka bir canlı hizmet oyunu olması amaçlanmıştır. Ancak bu para kazanma planlarını, satın almak için 50 sterline mal olan ve çok kötü oynanan bir oyunda görmek, Avengers’ın oynaması ücretsiz bir mobil oyun olması gerektiğini hissetmesine hizmet ediyor. Bu 15 £ veya 20 £ ‘a satılacak olsaydı, sistemle ilgili çok fazla sorunum olacağını sanmıyorum, ancak 50 £’ luk tam bir oyunla uygun genişlemeleri görmeyi tercih ederim.

Beta sürümünde 4K modu ve Performans Modu arasında geçiş yapma seçeneğiniz vardır. Bir PS4 Pro’daki 4K modu neredeyse oynanamaz, bu yüzden Performans Moduna geçtim. Daha iyi değildi. Performans Modunda kare hızının 60FPS’ye kadar çıkmasına izin verilir, ancak tüm bu, düşüşlerin çok, çok daha belirgin olduğu anlamına gelir. Kare hızı düşüşleri sık ve büyüktür, bu da zaten rahatsız edici olan hareket bulanıklığını ve kamera sarsıntısını yüz kat daha kötü hissettirir. Şu anda kabul edilemez olduğundan, bunun lansman için zamanında büyük ölçüde düzeltilmesi gerekiyor. Belki de Xbox One X ve PC sürümleri daha iyidir.

Lansmana bir aydan daha kısa bir süre kala bu “beta”, bazı küçük güncellemeler dışında aldığımız oyun. Ve şimdiye kadar sevdiğim neredeyse hiçbir şey yok. Anthem ile aynı temel oyun problemlerini içeriyor ve bunun nasıl gittiğini biliyoruz. Sıkıcı, beceriksiz ve genel tasarım seçenekleriyle dolu. Başka bir deyişle, en cansız oyunu bir araya getirdikleri ve daha sonra Avengers lisansını gerçekten nasıl bir Avengers oyunu yapacağına karar vermek için hiçbir çaba sarf etmeden en üste tokatladıkları bariz bir nakit kapma gibi geliyor . Belki daha fazla içerik ortaya çıktıkça ve oyun derinleştikçe işler daha iyi hale gelecektir, ancak şu anda betadaki hiçbir şey, başladığında Marvel’s Avengers’ı oynamak istememi sağlamadı. Çaldıklarıma dayanarak, akılsız bir düğme ezmeye gerçekten aç değilseniz, gelecekte büyük bir fiyat düşüşü beklemenizi tavsiye ederim.

Co
Selam ben Co, Haylaz Co.