Gundam Evolution yapımcısı Kazuya Maruyama, temyiz başvurusunu genişletiyor

Gundam EvrimiMakinelerle dolu anime serisine dayanan yeni bir çok oyunculu nişancı oyunu, şaşırtıcı miktarda geniş bir çekiciliğe sahip. Sadece Gundam hayranları tarafından konuşulmakla kalmıyor, aynı zamanda daha sıradan oyuncuların ve hatta hardcore e-spor oyuncularının da dikkatini çekiyor. İzleyicilerin burada önceki Gundam oyunlarına göre biraz daha heyecanlı göründüğünü fark ettiyseniz, bu tam olarak Gundam Evrimi takım umutlu.

Gundam Evolution – Oyunun Durumu Mart 2022 Fragmanı | PS5, PS4

Overwatch-esque başlığını öğrendiğimde, Gundam hayranı olarak tonlarca yanan sorum vardı. Bu soruları cevaplamak için konuştum Gundam Evrimi Yapımcı Kazuya Maruyama ve Savaş Direktörü Ryota Hogaki. İkisi, oyuna giren özlemleri, ilhamları ve kararları hakkında sohbet etti.

Gundam serisini kullanan rekabetçi bir kahraman nişancı oyunu fikrini hayata geçiren nedir?

Maruyama: Amacımız bu oyunu Gundam IP’ye bir ağ geçidi olarak tanıtmak. Elbette, Gundam hayranlarının oyunu oynamasını çok isterdik, ayrıca çok çeşitli takım atıcı oyuncularının, özellikle gençlerin ve Japonya dışındaki insanların Gundam’ı daha yakından tanımasını umuyoruz. Gundam Evrimi.

Şimdiye kadar Zeta ve Wing gibi birkaç hayran favorisinin olmadığını fark ettim. Oyunda Mobile Suitlerin ne olduğunu nasıl seçtiğinizi çok merak ediyorum.

Hogaki: Bunun bir Gundam oyunu için oldukça sıra dışı bir diziliş olduğunu biliyorum. Bunun nedeni, bir nişancı olarak nasıl bir keyif sunabileceğimize odaklanıyor olmamız. Bu, seçim standartlarının yalnızca lider birim olmaya dayanmadığı anlamına gelir. Uzun menzilli nişancılık için GM Sniper II, Assimmar’ın dönüşüm yoluyla hareketliliği ve yakın dövüşçü olarak Gundam Barbados gibi her birinin kendi durumsal kullanımları vardır.

Gundam Evolution’ın görünümünü yaratırken ilham aldığınız herhangi bir Gundam serisi var mı?

Maruyama: Belirli bir Gundam serisinden bahsetmiyoruz, ancak seri ne kadar yeni olursa Gunpla gibi o kadar sofistike hale geldiğini söyleyebilirim. Amacımız, eski moda görünmeyen ama yine de başka herhangi bir çalışmadan mobil takım elbise ile nispeten doğal görünen orta derecede şık mobil takım elbiseler yaratmaktır.

Gundam Evolution'da uzayda uçan A Gundam'ı çevirin.

Oyun çıktığında kaç tane takım elbise seçilebilir?

Maruyama: Gundam Exia ve Marasai hariç, piyasaya sürüldüğünde mevcut olan ilk birim sayısı 12 olacaktır. [UC], daha önce PC ağ testinde uygulanmıştı. Gundam Exia ve Marasai [UC] Devam eden oyun yoluyla toplanan veya hemen açılmak üzere satın alınan kaynaklar kullanılarak kilidi açılabilen ek birimler olacaktır.

Son ek birim dizisinin piyasaya sürüldüğünde nasıl görüneceğine dair daha fazla güncelleme için bizi izlemeye devam edin.

Gundam Evolution için herhangi bir e-spor hedefiniz veya planınız var mı?

Maruyama: Geliştirme ekibinin birçok üyesi, Sudden Attack ve Crossfire’ın eski en iyi oyuncuları ve eski profesyonel lig oyuncuları da dahil olmak üzere rekabetçi oyunlara çok aşinadır. aşırı izleme ve PUBG. Geliştirmemizin çok erken bir aşamasından itibaren çok çeşitli profesyonel oyunculardan değerli geri bildirimler alıyoruz, bu nedenle oyun dengesinin herkes için iyi ayarlandığından eminim.

“BBatı’dan çeşitli önde gelen AAA unvanları alıyoruz.”

Yani, elbette aklımızda e-spor olsa da, bunu başarmanın ilk adımının mümkün olduğunca çok oyuncuyu çekmek olduğunu düşünüyorum. Sadece Japonya’da değil, tüm dünyada toplulukların oluştuğunu görmeyi çok isterim. Umarım sonunda dünya turnuvaları düzenleyebileceğimiz noktaya gelebiliriz!

Gundam Evolution’ı yaratırken ilham aldığınız oyunlar var mı?

Maruyama: Bu tür Japonya’da çok popüler, ancak Batı ile karşılaştırıldığında Japonya hala ona geç kalmış durumda. Bu nedenle, FPS ve battle royale oyunları da dahil olmak üzere Batı’dan çeşitli önde gelen AAA oyunlarını oyunlarımıza referans olarak alıyoruz.

Ayrıca Japonya’daki rekabetçi atıcılar için Japon demografisini artırmak istiyoruz. Gundam’a aşina olmayanlar için bu oyunu çok zorlaştırmak istemedik. Ayrıca, aşağıdaki gibi oyunlardan eski profesyonel oyuncular da dahil olmak üzere, geliştirme personeli olarak projeye dahil olan birçok insanımız var. çapraz ateş, Baskınve aşırı izlemerekabet sahnesine yakın olan.

Ama tabi oyunun Gundam yönünü de unutmadık. Amacımız, FPS hayranlarının keyif alacağı unsurları bir araya getirirken, aynı zamanda bir FPS oyunu ilk kez bir Gundam oyunu olduğu için oynayan insanları da memnun etmektir. Hem Gundam hayranları hem de FPS hayranları için ilgi çekici bir oyun yaratmak için sürekli çalışıyoruz.

Guntank'ın bakış açısından Gundam Evolution'ın ekran görüntüsü

İlk betadan sonraki son sürüm için şu ana kadar ince ayar yapmak istediğiniz bir şey var mı?

Hogaki: Kesinlikle. Sadece Gundam Barbados, Turn A Gundam ve Marasai gibi geliştirme blogumuzda daha önce bildirdiğimiz ayarlamalar değil. [UC]ancak istisnasız dikkatli bir şekilde sürekli ve kapsamlı ince ayarlar yapmayı amaçlıyoruz.

Farklı mobil takımlara hangi yeteneklerin verildiğini nasıl seçtiniz? Örneğin, Methuss şifacıdır.

Hogaki: Bu çalışmada mümkün olduğunca net rol sınıflandırmaları çizmekten kaçınmaya çalıştık. Bunun nedeni, rollerin altı çizilirse, sevdiğiniz mobil takımları seçmek daha zor olacaktır. Oyundaki tüm mobil takımlar hasar verme yeteneğine sahiptir, bu nedenle düşmanlarına karşı savaşamayan tek bir mobil takım yoktur. Hasarla başa çıkma biçimleri, özelliklerine bağlı olarak değişir.

Gundam işlerinde halihazırda 1.000’den fazla farklı türde farklı ayar var, bu nedenle yalnızca popülerlik değil aynı zamanda çeşitlilik de getirecek benzersiz özelliklere sahip birimleri seçmeye çalışıyoruz.

Gundam Evolution'da RX-78-2 Gundam, silahından bir ışın ateşliyor.

Tüm beceri seviyelerindeki oyuncular için erişilebilir kılmak için Evolution’a hangi oyun felsefelerini koydunuz?

Hogaki: Bir takım nişancı oyunu oynarken, genellikle diğer oyuncuların dengeyi ayarlamak için ne seçtiğini görmek zorunda kalırsınız, ancak tüm birimler hasar verebilirse, sevdiğiniz birini seçmek çok daha az baskı olur ve hayır olsa bile oynamak daha kolaydır. kişi şifacı rolünü üstlenmeye isteklidir. Hedeflediğimiz oyun türü bu.

Bu nedenle, tüm birimlerin, saldırmazsanız otomatik olarak iyileşen bir otomatik onarım işlevi vardır. 1v1 durumunu kazanırsanız ve ağır yaralanırsanız savaşa devam etmenin zorluğunu önlemek istedik. Herkes cephe hattından geri adım atabilir ve savaşa geri dönmeden önce ayağa kalkabilir.

Rolleriniz olduğunda, topluluk takım yapılarını daha fazla standartlaştırma eğiliminde olduğunu düşünüyorum, ancak oyunu bunun olmaması için tasarlamayı amaçlıyoruz. Bununla birlikte, ilerledikçe muhtemelen denge yanlılığı göreceğimizi biliyoruz, bu yüzden oyunun rekabetçi ve adil olduğundan emin olmak için birimleri dengelemek için elimizden gelenin en iyisini yapmak istiyoruz.

Gundam Evrimi 23 Haziran 2022’den itibaren Xbox ve PlayStation’da ikinci bir beta ile bu yıl başlayacak.

Editörün Önerileri






Selam ben Co, Haylaz Co.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Leave a comment
scroll to top